geen AZC in Geldermalsen

burger

/ #295 moslimlanden genoeg

2015-12-12 18:04

Er zijn ca 60 moslimlanden op de wereld,  ik begrijp niet dat ze daar hun soortgelovigen niet opvangen. Nee , ze willen naar het westen waar alles beter geregeld is. Ik als niet moslim ben niet welkom om me in een moslimland te vestigen. Omgekeerd moeten wij ze met open armen ontvangen.  Rare wereld. 

 

1500 is veel te veel!  Wat hebben we aan een burgemeester die haar eigen woorden niet naleeft. Geldermalsen zou aan kleinschalige opvang doen, grootschalige opvang zou niet gebeuren.  Blijft mevrouw de vries nog 10 jaar in Geldermalsen wonen? Of besluit ze over 2 jaar haar dienstverband op te zeggen?  Beetje media geil zeggen dat Geldermalsen dit wil!!! Wij willen dit niet,  wij willen genieten van ons opgeknapte centrum en het onlangs geopende de pluk. Dat genot zal ernstig verstoord worden wanneer er groepen vluchtelingen hun tijd er uithangen. Ons veiligheidsgevoel zal flink afnemen,  en onze dochters kunnen niet meer op de fiets naar het sportpark dat op een steenworp afstand van het Hondsgemet ligt. Bedankt mevrouw de vries voor het verpesten van de jeugd van mijn dochters! Bedankt voor het beperken van mijn veiligheidsgevoel,  bedankt voor het laten dalen van de waarde van mijn huis, maar wat fijn voor u dat u met uw hoofd op tv kon vertellen dat Geldermalsen dit wil en kan, echt leuk voor uw nageslacht,  oma heeft het leven van een heel dorp overhoop gegooid.

 

Ik ga ervan uit dat de gemeenteraad alsnog zijn gezonde verstand gaat gebruiken en luisterd naar de mensen die hier wonen.

Excuses voor evt spelfouten,  ik heb dit op mijn telefoon getypt.