Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #6218

2015-08-12 08:35

waarom ik deze petitie onderteken:ik behoor namelijk tot de groep chronisch zieken!!!en ik zit in de lagere groep wat inkomen betreft,het is een schande dat je hier in NEDERLAND gestraft wordt omdat je ziek bent!!!eiegn risico betalen,omdat je ziek bent????ik heb er niet om gevraagd om ziek te worden!niemand vraagt erom,en iedereen wordt op een bepaald moment in het leven ziek en afhankelijk van medicatie en artsen!ook die mafketels die dit zorgstelsel bedacht hebben zullen ooit eens ziek worden,maar dan hoop ik ook dat ze laag aan de grond zitten finacieel,dan zullen ze voelen hoe het is om ziek te zijn,en je 10 keer moet gaan na zitten nadenken of je wel of niet naar de dokter gaat ja of nee!!!Dan de zorg is duur ja,maar de zorg die je krijgt is ook maar half werk!en geldroeierij!!!dat mag niet in de zorg,je bedoeling is om mensen te helpen weer gezond te krijgen in hoeverre men dat kan bereiken!maar tegenwoordig draait het alleen maar om geld verdienen,ziekenhuizen declareren afgezegde afspraken enz...dat mag toch niet?blijkbaar wel dus....
EN WIJ BURGERS(ZIEKEN) MAANDELIJKS DIKKE PREMIE BETALEN!!VET EIGEN RISICO BETALEN!!!

REGERING SCHAAM JULLIE!!!!!