steunenfeyenoord

Gast

/ #4270

2011-09-21 12:16

De stoet passeerde ons op weg naar de kuip. Een aantal kijken opgefokt uit hun ogen, niet iedereen. Hebbie nog een peppertje ? roept er één. Sta je in het maasgebouw zie je een kind staan te trillen bij zijn vader. Van de wedstrijd geniet je niet meer, je voelt ongeloof en bent ongelooflijk kwaad. Waarom keert iemand zich zo tegen zijn club en richt indirect schade aan , sponsoren , supporters en werknemers van feyenoord etc... Hebben zij enig gevoel wat de impact is bij iedereen. Ik denk het niet. Ik zie geen enkel argument wat naar voren wordt gebracht waarmee ik denk , ja jongens jullie hebben enigszins gelijk. Het is "Feyenoord is van ons" , Gudde "bestuur" rot op, "waar is ons miljoentje" . Er worden uitspraken in de mond gelegd. En dan nog ! Dan nog ! maak je je club niet ten schande ! en respecteer je eenieder. Maak een ludieke actie of geef een interview in de krant waarin je uiteenzet waarom bestuur aansprakelijk is en waar er fouten zijn gemaakt en ga de discussie aan. Maar dat gebeurt niet. Jullie beroepen je er op dat jullie niet gehoord worden. Het is een dwaze, domme minderwaardige actie. Wat denk je dat dat vader en kind nog voelt , jaren later. Wat een fijne gasten die voor hun club opkwamen ? Feyenoord is niet van jullie, feyenoord is deel van je leven en dat deel hebben jullie beschadigd.