Levi Kayden smeets

Gast

/ #204

2015-06-19 13:01

Levi heeft net als ieder kind recht op een fatsoenlijk leven een huisje en zorg .
Elk kindje is een zegen en wat er ook aan Levi mankeert moet niet zo zijn dat de gemeente Kerkrade deze familie gewoon in de kou laat staan,en over de familie beslist
Vind dat de gemeente Kerkrade zich diep moet schamen om dit over deze kleine jongen te doen .
Maar wel genoeg geld uitgeven aan dingen die failliet zijn en een flinke jacht op Motor bende's Discrimineren zijn ze ook goed in wat woonwagenbewoners betreft pakken alles maar af , Denk een na Burgemeester wie heeft Nederland op gebouwd de oudere zitten in hun eigen strond en urine en nu dit met kleine Levi die zich zelf ook niet kan verdedigen Heeft ook Recht op recht op liefde huisje en hele goede zorg!!!! Doe er zo gauw mogenijk wat aan voor Levi en Ouders, en die medewerkster
die zei dat de ouders er zelf voor kozen om hem thuis te houden moet zich Heel Diep Schamen, en die mag wel haar excuus aan bieden hoe durft ze. Ja ben deze uit spraken wel gewend had hulp nog oh konden me helpen. 2 dagen later niet kreeg een brief moest komen ik zeg ze kunnen me toch niet helpen, moest komen, ik gegaan konden me niet helpen, ik zeg als ik nu straks thuis kom ik spring het raam uit kunnen jullie me dan wel helpen. Ja mevr dan kunnen we u helpen !!!! ik zeg dan is het niet meer nodig nu begrijp ik hoeveel mensen als er wat is gebeurd zo radeloos zijn en zo zijn jullie er makkelijk van af, en zo zit nu de hele maaschappij in elkaar en dat komt door dat Kabinet in Den Haag Gemeente's woningcoperatie;s Ectr Dus Gemeenre ik zal echt toch maar deze ouders van Levi Helpen en zo snel mogenlijk !!!!!!!!!! Levi heeft dit nodig Geef deze ouder waar ze Recht op hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar teken ik voor !!!!