steunenfeyenoord

Gast

/ #3119

2011-09-19 18:49

fanatiek zijn oké, maar je als een losgeslagen idioot gedragen is echt het toppunt!!!...
ik ben al een aantal jaren seizoenkaart houder en heb sinds ik een seizoenskaart heb al een hoop ellende gezien. De enige prijs die we hebben gewonnen is de KNVB beker.
Ook ik heb daar flink de pest over in. Maar kan je dat Eric Gudde kwalijk nemen? Hij zal niet alles goed hebben gedaan, maar voorlopig ben je al een heel groot gedeelte van je schuld kwijt. Dat is zeer zeker mede te danken aan Eric Gudde. Denkt iedereen nou werkelijk dat dat Pim Blokland zoveel mensen bereid zou hebben gevonden als Eric Gudde echt zo onbetrouwbaar zou zijn als de meeste zeggen.
jongens echt serieus gedraag je of blijf weg jullie maken de club kapot!!!... niet alleen het bestuur zit in het maasgebouw maar ook gewoon vloer personeel en niet te vergeten hele belangrijke sponsoren en investeerders die een ieder op hun eigen manier en naar eigen kunnen onze club willen helpen om er weer boven op te komen. voor wie weten wil waar dat miljoen is gebleven van de supporters moet je niet alleen bij Eric Gudde zijn maar ook bij de investeerders groep die wordt bestuurd door pim blokland en de zijne. maar benader die mensen op een normale en correcte manier. kom dinsdag net z'n alle naar de kuip en laat zien dat je van feyenoord houdt en schreeuw 90 minuten de longen uit lijf!!!...