Gerechtelijke dwalingen of laffe rechters


Gast

/ #10

2015-01-17 14:31

BESTAAT GERECHTIGHEID NOG IN BELGIË, ik persoonlijk denk van NIET en ik heb daar grondige redens voor! Dan zouden ze nog de straf voor daders van 5 naar 3 jaar terugschroeven. Wanneer zullen ze eens stoppen met de daders te bepamperen, zij hebben alleen rechten en de slachtoffers alleen PLICHTEN! En nee, wij als slachtoffer willen geen zo een zwaar mogelijke straf voor doodrijders, maar wel een eerlijke straf. Iedereen is er niet vrij van om een verkeersongeval te veroorzaken, maar dan wel met de klemtoon op ONGEVAL. Maar o.a. overdreven snelheid, druggebruik en overdadig alchoholgebruik, vluchtmisdrijf, kan door justitie toch verdomme niet getollereerd worden. Voor mij is dit opzettelijke doding en moet ook zo gecatalogeerd worden. Sterkte aan de familie, nogmaals een gegeven om gefrustreerd te geraken bij het immens verdriet als slachtoffer !!!

Ps. ik weet niet of jullie dit weten beste rechters, maar zo kan je de perfecte moord uitvoeren. bv je drinkt een stuk in je kraag, je wacht den deze op die je wilt van kant maken, en je rijdt er gewoon over. Ik heb hem niet gezien, ik was te dronken en in slaap gevallen. Strafmaat uitzonderlijk laag en als je wat geluk hebt kom je er van af met geen straf.