Verbod op de Islam in Nederland

Gast

/ #37 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-17 13:55

#10: P.seudoniem - Re: Re: Re: Re:  

Serieus? "Ik ben voor vrijheid maar niet als desbetreffende vrijheid andermans vrijheid tekort doet of het schadelijk is voor de vrijheid van anderen." Dat is toch alijd het geval? Ben ik vrij om door de tuin van mijn buurman te lopen? Nee. Ben ik vrij om mijn kop koffie over uw krant uit te schenken? Nee. Ben ik vrij om dronken over straat te lopen? Nee. Ben ik vrij om te urineren waar ik de nood voel? Nee. Waar is mijn vrijheid dan? Beperkt door de 'vrijheid' van anderen, die op hun beurt weer beperkt worden door mijn 'vrijheid'. Vrijheid is een droom, een utopie, geen werkelijkheid.

Voorstander zijn van een verbod op de vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is schandalig! En ik wil iedereen, die daarvoor hier een handtekening heeft gezet, vragen om eens heel even rustig na te denken over wat u nu werkelijk wilt. Want komt uw wens niet heel erg overeen met de intolerantie van de islam, zoals u die uitlegt? Wat maakt u dan anders dan degenen die u nu juist de mond wilt snoeren?