AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND

Gast

/ #319 Marokkaans tuig slaat zusjes tanden uit de mond bij zwemplas

2015-01-04 11:30

De twee jonge vrouwen kozen er volgens Michelle bewust voor om in de buurt van de gezinnen te gaan liggen en niet op de plek waar groepen jongeren zich verzamelen. ‘Die wilden we juist niet opzoeken.’ Op een gegeven moment kreeg Michelle een bal hard tegen haar rug aangeschopt. Of dat nu per ongeluk ging of niet, Michelle vroeg of de groep jongens verderop wilden gaan voetballen en niet tussen de zonnebadende gasten. ‘Ik kreeg meteen een grote mond. Van ‘is dit land alleen van jou’. Het ging om een groep Marokkaanse jongens.’ Omdat ze wil dat de strandwachten ingrijpen, loopt ze in de richting van de verzorgingspost. Als ze zich omkeert, ziet ze dat haar zusje is omsingeld door de groep en dat er geduwd en getrokken wordt. ‘Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer. Het volgende moment word ik wakker met een dikke lip, een pijnlijke neus en losse tanden. Ik ben door omstanders gelukkig uit het water gehaald en zij hebben me eerste hulp verleend.’ Dus, recap: Meisjes zonnen, vallen niemand lastig, spreken anderen die wel lastig doen aan op hun gedrag en vervolgens wacht de groep Nederlandse jongens met een Marokkaanse achtergrond (wij hadden ook graag gezien dat hier Nederlandse, Belgische of voor ons part Chinese jongens had gestaan maar hey: het zijn weer Marokkanen) tot een van de twee zusjes weg is om vervolgens de andere in elkaar te slaan, waarna de andere zus ook even een paar losse tanden en bewusteloos geslagen wordt. Dus. Was u er bij? Heeft u het gezien? Weet u wie het was? Bel dan 112 opdat dit tuig met een swat-team van hun handdoekje wordt gelicht en de rest van de zomer mag doorbrengen in Quantanamo Utrecht. Oh en een gratis tip van ons voor de gemeente Utrecht: wachttorens, prikkeldraad, landmijnen en waakhonden. Wie weet wordt het dan nog eens gezellig daar.