Pensioenpetitie


Gast

/ #213 Re:

2014-12-03 23:23

#204: -  

 Onze (R)overheid heeft ons de Lisbon-treaty (EU) door de strot geduwd waar wij toch , tot twee keer aan toe, heel duidelijk NEE tegen geschreeuwd hebben.We worden bestolen door de banken, m.n als je een eigen huis hebt ( ze maken geld uit niets), belasting is een illegale onderneming die we allemaal pikken en  betalen en steeds weer verhoogd worden, ZF verdwijnt en ons wordt part. ziektekostenverz. opgedrongen. Vervolgens verdwijnen er miljoenen die voor de zorg bestemd waren terwijl de verz. maatschappijen miljarden winsten maken elk jaar weer. We moeten meer vluchtelingen binnen halen en huisvesting geven terwijl er meer Nederlanders dan ooit op of onder bijstandsniveau leven , dakloos raken en afhankelijk zijn van voedselbanken. Euro-parlementariers krijgen duizenden euro's per maand zonder er nook maar iets voor te hoeven doen. Ons eten wordt vergiftigd met meer en meer zgn. goedgekeurde E-nummers en andere giffen zodat biologisch eten kostbaar/duur is. We mengen ons , namens de EU in oorlogen die gewone mensen niet willen maar door de grote coorporatie.s gefinancierd/ gesteund worden. De Big Farma wil ons aan zoveel mogelijk medicijnen hebben en vervalsen met alle gemak daarvoor zgn. onderzoeken. Voor alle narigheid in de wereld ( w.o. ook Ebola, gepatendeerd door de USA, Monsanto en Bill Gates) worden wij, het volk, om geld gevraagd. Al die agn. goede doelen zijn voornamelijk goed voor de betreffende directeuren en staf, want steeds weer blijkt, dat het geld "verdwijnt" en zeker niet terecht komt waar het schijnbaar voor bedoeld was.

En  nu, als ik bijna zover ben dat ik lekker wil gaan leven willen ze, de overheid , ook nog mijn laaste beetje inkomen af ?