Pensioenpetitie

gast

/ #67 Pensioenroof

2014-11-29 12:36

Sinds mijn (vroeg)pensionering in 2012 ben ik al ruim E 250,00 NETTO achteruit geboerd door "afstempelen"en fiscale maatregelen van dit kabinet.

De voorstellen van "sociale" Jetta Klijnsma beteken dat gepensioneerden nog verder zullen inleveren in koopkracht en geen indexeringen van hun pensioen hoeven te verwachten. Met de duurder wordende en uitgeklede zorg in dit land kun ik dus het beste maar uit het leven stappen zodra mijn gezondheid het laat afweten. Betalen kan ik het tegen die tijd niet meer en zorg zal er nauwelijks meer zijn. Daarvoor het ik wel mijn gehele werkende leven premie betaald, maar de rovers in Den Haag zal dat een zorg zijn!!

De jongeren hebben nog de gelegheid om, indien nodig, voor hun pensioen bij te sparen zoals ik dat ook heb gedaan. Eenmaal met pensioen ben je een gemakkelijke prooi voor onze overheid.

Onze "volksvertegenwoordigers" kijken even stil de andere kant uit, de ouderen partij (50+) is oorverdovend stil en alleen met intern geruzie bezig en ondertussen wordt dit door Jetta Klijnsma even door de strot van gepensioneerd Nederland geduwd.

En dan nog maar vertrouwen houden in de Haagse politieke kliek; protest stemmen dan maar bij de volgende gelegenheid!!