geef diesel een kans


Gast

/ #139

2014-11-23 08:15

Diesel hoort vrij.En het verhaal mag dan twee kanten hebben maar zit de border collie dan ook vast? Dat denk ik dus niet maar oei een rottweiler dat ras heeft toch een stempel.Ik vindt het een schande Hoe er over ons prachtige ras geoordeeld wordt en beoordeeld...kijk maar naar Diesel die zit vast, is goed door alle testen heen gekomen en de burgemeester van Son en Breugel blijft in zijn machtspositie om zijn zin door te drukken om de familie Meijer hard te treffen en hun Diesel te laten vermoorden.
Een vreselijke wreed mens MOET je dan zijn die maar excuses blijf verzinnen en niet in staat blijkt te zijn een dier terug naar de eigenaren te geven.De veiligheid staat voor op.Hoe durf je zoiets naar de mensen te versturen.Test dan alle dieren in Soja en Breugel maar niet deze oneerlijke strijd tegen Diesel. Het dier doet zijn best ,kreeg zijn respect dat hij goed door alle test heen te gekomen het afgelopen jaar!!!!!
Maar nee de burgemeester moet in hoger beroep.Ik ben hier en met mij zoveel mensen zo boos om.Als we nu allemaal het recht in eigen hand nemen dan wordt het zwart van de mensen in Son en Breugel mensen die allemaal voor Diesel daar staan en waarom...dat dier hoort vrij deze ellendige poppenkast heeft lang genoeg geduurd.En niet veroordeeld te worden om hem in te laten slapen. Dan bent u niet het goede voorbeeld in de gemeente maar dan schuilt er in u een moordenaar!
Als het niet gaat zoals u wenste komen deze lustopwekkende kwade gedachten in u op zoals u zich nu vast gebeten heeft in Diesel Tja wie is hier nu slecht????, Bij deze ik sta op voor Diesel hij kreeg het leven en niemand mag beschikken over zijn dood.In de 10 geboden staat het 'je mag niet doden 'je zult je kwade bedoelingen terug krijgen diverse Karma..Diesel jij moet vrij Xx