IK BEN VOOR #1FNV


Gast

/ #144

2014-11-12 18:36

Geef de Jonger een Kans
ik 60j met 16 begonnen met  werken  51jaar gewerkt  dat  betekent 67jaar student leren  tot  26jaar plus 51j werken dat betekent 77j  door  werken wow
Vele miljarden naar kloten geholpen Oorlog spelen  mee  doen  NL  kost miljarden pensioen verduister miljarden. Bank geholpen kost  miljarden wie moet  dat  betalen  Wij  eikels  door werken 67  Deze  Regering  zij  DIBIELEN  jonger tot 70 j  door  laten  werken  De  nieuwe lid staten   E.U kost weer miljarden buitenlanders mogen weer binnen komen van 6000 per maand naar 12000 over 10  jaar  meer buiten Landers dan Nederlanders wat gaat dit weer kosten stelletje GEKKEN RAND DIBIELEN  deze Hele Regering ophoepel Van Rutte tot braaf Samson. Dan praten nog niet over zwart geld wit maken of Wethouders die niet deugen ik zal geen naam noemen jullie weten wel wie ik bedoel. Ik  ben SW medewerker zelf wij moeten nog door gaan tot 67 vergeet de WAO of WAJONG of UITKERING gerechtig kost ook nog Miljarden zitten  ook  thuis  Ik heb genoeg van  deze  Regering Er moet een op staan.En zeggen zo is wel  genoeg  geweest  EERLIJK VERDELEN met alles.  Zie KLOTEN ziekenFONS CZ werd vroeger betaald door werkgever deel en werknemer veel goed koper  soms krijg reken waar van ? Je  moet heel veel premie betalen eigenbijdragen 360  geen rechten over medicijnen  geen  Rechten  welke  ziekenhuis  geen  rechten  welke behandeling. Zie  de  Bon door verkeerd geparkeerd 3x meer betalen dan 5j terug knetter gek kassa staat kas vullen Jongens !!! smeerlappen deugnieten geld zuiger dat je iets fout doet of begaat oke Maar meteen overdrijven met geld nee dat  gaat echt  te  ver  is  Foute Boel

 

M.V.G

 

T.Hebing