Laat Somertijd met Rob van Someren blijven!

Gefrustreerde radioluisteraar

/ #161

2014-09-12 15:41

Het is lang geleden dat ik een andere zender ben gaan zoeken vanwege een programma dat erop is. Jammer genoeg is van Inkel het gelukt dat bij me te doen, vanmiddag stond Veronica nog op de zender maar echt werkelijk teenkrommende slechte radio. Als dat leuke radio moet zijn met humor dan weet ik het niet meer en mis is waarschijnlijk iets. Ik ben van de generatie die Curry en van Inkel actief heeft meegemaakt op de vrijdagavond en wat heb ik toen vaak gelachen om dat programma. van Inkel is heel diep gezakt als dit zijn niveau is.. ik begrijp er dan ook helemaal niets van dat Veronica dat niet van tevoren had gecheckt. Wat is de achterliggende gedachten hiervan? Ik heb nu maar Skyradio erop gezet.... erg erg jammer. Veronica is mij nu kwijt. Zoals hierboven al is aangegeven als ik erachter kom dat Somertijd ergens weer op de radio komt dan weet ik zeker dat ik dat radiostation ga opzoeken en erop zetten. Humor is persoonlijk maar het programma gaf wel een feelgood af dat nu volkomen ontbreekt bij Veronica.