Eis het ontslag van Jozias van Aartsen


Anonymous

/ #8404

2014-09-09 19:21

Waarom zou ik me als gematigd moslim die zich meer druk maakt om z'n hypotheekaftrek/kinderopvang/stijgende ziektekosten aan een bel moeten trekken van extremisten ??. Ik ben vaak moe na een zware werkdag, na aankomst douchen en een kwartiertje bidden, de kids tijd schenken om te achterhalen wat ze die dag geleerd/ beleefd hebben.
Afhankelijk wie er eerst thuis is gaan koken om dan om een uur of 9 voor de t.v neer te ploffen.
Om dan nog ergens Extremisten op te gaan zoeken om een verklaring lijkt mij vergezocht.
Ik vraag ook niet of iemand ff een groep Hooligan's terecht wil wijzen waarom ze steeds mijn autospiegels er af trappen na een wedstrijd.
Wat ik heel fijn zou vinden van mijn medemens is om mij dagelijks te groeten en als er weer onderbuikgevoelens beginnen op te borrelen, mij er naar vraagt wat ik er van vind. Het IS de media die er voor zorgt dat we uit elkaar groeien.
Net zo goed als mijn familie en vrienden liever de schotel aan hebben om te zien wat voor verschrikkelijke dingen gebeuren met Moslim's over de wereld.
Ik kan ze ook wel begrijpen dat ze het "beschaafde" westen met 2 maten zien meten.
Maar alla, ben blij met mijn vrienden en kennissen van allerlei pluimage en afkomst die ooit wel de moeite hadden genomen om mij te accepteren hoe ik als persoon in elkaar steek en niet vanwege de etiketten die ik door de eeuwen heen heb vergaard uit angst en onwetendheid.
Het gaat u allen goed !!!