Eis het ontslag van Jozias van Aartsen


Gast

/ #620

2014-07-26 16:07

Zelf ben ik absoluut geen Wilders -fan en tegen alle geweld dat, er op dit moment in de wereld zichtbaar is,klein of groot.Maar als een slappe burgemeester van den Haag niet voor zijn mening durft uit te komen en beweert dat er geen grenzen overschreden zijn,vraag ik mij af wat er nog meer geschreeuwd moet worden, om een grens te overschrijden?Als Wilders roept minder Marokkanen zijn er plotseling duizenden aangiftes (georganiseerd) Als deze mensen roepen: " de dood aan alle joden",mag dat allemaal kennelijk! Aangifte doen is onmogelijk.Er is immers geen grens overschreden? Walgelijk in 1 woord! Heel langzaamaan voel ik mij in eigen land niet eens meer veilig en dan ben ik een echte Nederlander. Ik heb alle mensen even lief: jood,Marokkaan,Turk, het zijn allemaal mensen met wie ik samen wil leven in VREDE graag!! Ik ken er heel veel - juist van de "allochtone"groepen- die het met mij, WEL grensoverschrijdend vonden. Dus meneer de burgemeester,toon uw lef en veroordeel dit grensoverschrijdende protest,!!!