ELIO DI RUPO: STOP ISRAELI AGRESSION

Castro-fan

/ #92 Palestina

2014-07-09 23:14

De wereld blijft schuldig in de zaak-Palestina, de politiek is medeplichtig van Amerika tot in China. De slachtoffers, die zijn vergeten en begraven… Ze zullen later zeggen dat ze 't niet gewüsst haben. Ik praat de zaak aan die gebrand staat op mijn retina: een schandelijke schending gesponsord door Amerika. Geschonden recht op leven maakt elke mens dodelijk, het bezetten van een land elk gesprek onmogelijk. De duif is dood, geplukt door de havik. Het verleden als excuus gebruiken, dat haat ik. Apartheid is apartheid. Geen interpretatie. Het web van de Mossad filtert zelfs die informatie. Triestig is 't: bommen op baby’s in kampen en diefstal van water om ze nog dieper in de stront te stampen. Steen tegen hightechwapen, David versus Goliath, de bezetting is explosiever dan een tientonnig olievat. Deze blinde oorlog tegen de islam is middeleeuwser dan de kruistochten. Met als contante dat moslims bijna altijd thuis vochten. Achter ‘t masker van antiterreur gebeuren executies door 't land met het wereldrecord overtreden VN-resoluties. Dit is voor Palestina, de laatste kolonie, want de bezetters nemen op 't Beloofde Land een monopolie.