hondenlos


Gast

/ #59

2014-07-08 18:57

Het wordt zo langzamerhand echt te gek! Op plekken waar eigenlijk alleen maar hondenliefhebbers rondlopen worden ze nu geweerd! En waarom? trimmers klagen...wandelaars klagen. maar om eerlijk te zijn op zondag na zijn de trimmers en de wandelaars ver in de minderheid. Volgens mij zijn daar afspraken over te maken...maar die zijn geen optie tot nu toe helaas. En daar moeten de honden nu de dupe van worden! Weet de gemeente wel dat als je honden aan de lijn moet uitlaten ze vele malen onvriendelijker worden dan als ze los lopen? Dat het voor alle honden zeer onwenselijk is om aan de lijn te zijn? Dat trimmers en wandelaars er alleen maar meer last van gaan krijgen nu? En wie heeft in hemelsnaam dat hondentoilet bedacht? Wat een viezigheid. Hou eens op! hebben we ook een openbaar kattentoilet? openbaar konijnentoilet? openbaar vogeltoilet? Weg met dat vieze toilet! Zo maak je er ook wel een heel onsmakelijk geheel van. Protesteren lijkt me op de plek. Als er 1 trimmer klaagt, zijn daar honderden honden de dupe van...enne...wie doet er wat aan de fietsers en brommers op het wandelpad? of gaat nu alle energie op aan het controleren of de honden wel aan de lijn lopen? Overreden worden door brommers vind ik echt vele malen gevaarlijker!! Ik ben er ook al een paar keer bijna door aangereden. Maar goed...ik ben geen fanatieke hondenhater...het is niet redelijk meer... groet, Milly Bouter