hondenlos
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Sterker nog; Het is niet eens een fietspad langs de beek! Het zijn fietspaden die over de beek heengaan, 1 of 2, dat heb ik ff niet in m'n hoofd.
Met werkgroep Groen Randenbroek hebben we keihard gestreden om het fietspad 'langs' de beek eruit te krijgen en dat is gelukt.
Nu is de kans groot dat mensen met loslopende honden straks wel worden bekeurd en mensen die er fietsen niet snel worden aangehouden, ook al is het een voetpad.
Dus ik hoop echt dat hier heeeel veel handtekeningen worden verzameld!
Alleen een groot veld waar de hond wel los mag lopen is van de gekke. Dan kun je daar staan en de honden blijven dan ook staan. wij willen wandelen met de hond. DAT IS GEZOND!!
Wil de gemeente de spelregels veranderen?!
BELACHELIJK
Ook wij zijn in deze buurt blijven wonen vanwege de wandelmogelijkheden met de hond in dit gebied. En een losloopgebied zonder opruimplicht werkt volgens mij niet; honden vinden het ook smerig om tussen de poep te lopen. Ik moet er niet aan denken om als het warm weer is en ik op een losloopgebied moet staan waar ééns in de veertien dagen poep wordt opgeruimd.
Wanneer word er is trouwens het kattenprobleem aangepakt in nederland. Die overlast is groter, voor zowel mens en natuur.
Met vriendelijke Groeten,
Noémi Lemoine
| This discussion has been closed. |
Als je dan met je kleinkinderen daar loopt worden ze bijna omver gefietst, dat is nu al zo.