Stop voordracht Guido van Woerkom


Gast

/ #206 Re:

2014-06-02 06:53

#203: -

Zelf ben ik 22 jaar lid van de ANWB en heb slechts een paar keer in die jaren gebruik gemaakt van de pechhulp van de ANWB. Ik beschreef hier eerder een pechgeval in Zuid-Frankrijk waarbij de ANWB mij onbeschofte wijze aan mijn lot overliet en geen enkele betrokkenheid toonde. Direcht vielen een paar reageerdes over mij heen wat dat nu te maken heeft met Woerkom? De situatie zo merkwaardig en ik kon het niet begrijpen. Totdat er verhalen opdoken van gestrande allochtonen die ook met een luitje in het riet werden gestuurd. Een vriendin van een Servische man bleek bij de ANWB te hebben gewerkt en vertelde dat de ANWB haar medewerkers instructies gaf om allochtonen en vooral marokkanen en turken zo weinig mogelijk te helpen. Volgens de ANWB waren dat frauders. Met zo'n man aan het roer lijkt het mij niet verwonderlijk. Het racisme is zo ingesleten een een tweede natuur is geworden bij deze man dat hij niet eens door had dat zijn uitspraken vewerpelijk waren. Net zoals Geenstijl, Powned en hun kijkers niets kwaads zien in hun opmerkingen.

Deze man is een gevaar voor de rechtstaat en grondwetten. Hij mag niet benoemd worden tot ombudsman.