Voetbalsupporters samen in actie tegen burgemeesters!


Gast

/ #6

2014-04-03 12:36

Ik als voetbalsupporter voel mij niet alleen gediscrimineerd, ook vind ik dat mijn aanzien als voetbalsupporter geschaad wordt door politici/burgemeesters, die doen voorkomen alsof elke voetbalsupporter een geweldadige, werkloze, dronken drugsgebruiker is die elke week vernielingen pleegt, vecht met andere supporters en het naar het voetbal gaan niet meer veilig maakt.

Dit is complete onzin, het voetbal wordt niet alleen geschaad door relschoppers, maar ook door de heren en dames politici/burgermeesters die stellig blijven volhouden dat er wekelijks incidenten zijn en dat het niet veilig is om naar het voetbal te gaan. Dit moet eens stoppen. Ze zetten het volk op tegen de voetbalsupporters met cijfers die aangeven dat het voetbalgeweld toeneemt, maar niet erbij vermelden dat het hierbij slechts gaat om overtredingen als wildplassen, geen id bij zich hebben en dergelijke kleine vergrijpen. Maar doen voorkomen alsof het om gewelds delicten gaat. Daarbij ook noemende de kosten voor politie inzet. Welke niet nodig zijn, wanneer men voldoende inzicht heeft in wat er daadwerkelijk gebeurt en ook luisterd naar de adviezen van clubs/voetbaleenheden van de politie. Natuurlijk vind de burger die niets van voetbal weet de bedragen absurd en heeft dan maar liever dat het voetbal afgeschaft wordt. Bedankt heren en dames voor deze slechte reclame!

Wanneer ik een slecht woord over u spreek, dan doet u ook aangifte tegen mij. Nu is het de beurt aan mij.

Geert Wilders mag niets verkeerds zeggen over Marokkaanse jongeren die voor meer gevaar zorgen dan voetbalsupporters en winkel gebieden onveilig maken. Deze zorgen voor meer incidenten.

Stop met de hetze tegen voetbalsupporters!