BKO ouders en leerkrachten


Gast

/ #14 Re:

2014-03-28 20:23

#12: -

Wat u zegt is wat mij, als OUDER die gebruik maakt van de voor- en naopvang, OOK stoort in de brief die men rondstuurt. Ik heb 2 kindjes en ik heb in functie van mijn kinderen al een job GEZOCHT met min of meer acceptabele uren.  Een job die véél minder betaald wordt dan wat ik ervoor deed ook overigens maar dat heb ik er voor over.  Ik begin 's morgens om 7:30 en stop om 16:00uur. Jobs van 8:30 tot 15:00 liggen niet voor het oprapen. Ik kan het mij financieel niet veroorloven om niet of minder te werken. Ik heb geen grootouders of familie die mijn kindjes kunnen opvangen of afhalen en ik ben HEEL BLIJ met de opvang op school en de stad. En die mensen van de voor- en naopvang doen dat fantastisch!!!! En voor alle duidelijkheid ik 'dump' mijn kinderen niet in de opvang om er 'vanaf' te zijn (of free-time te hebben) zoals sommige reacties op deze site blijkbaar denken over mensen die gebruik maken van voor-en naschoolse kinderopvang! Ik ben blij dat jullie er zijn! Mijn dag begint elke dag om 5:30 en vanaf dan is het 1 rush om zo vroeg mogelijk op school te zijn - elke dag opnieuw. Ik ga werken omdat ik financieel niet anders kan en mijn kinderen de educatie wil geven die ze verdienen en nodig hebben...en dat kost ook geld...dus ik moet wel. En de mensen die in de kinderopvang werken? Chapeau!!!!!