Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

haat aan rutte 2

/ #4330 Re: Zeiken en Klagen

2014-03-16 16:00

#4329: - Zeiken en Klagen

Je hebt helemaal gelijk, nederland is murv geslagen, we schelden en mopperen en doen verder helemaal niets.

maar ik ben niet slim genoeg, om een opstand te ontketenen. Ik ben zo boos dat ik niet eens meer nuchter, kan nadenken!Ik ben zo genaaid door deze regering, Ik heb 11 jaar voor mijn man gezorgd, verpleeghuizen konden hem niet voldoende verzorgen. Ik heb mijn baan moeten opzeggen, om het tekort aan te vullen, 2 maanden voor zijn pensioen, alles was geregeld, overlijdt man man. en krijg ik bericht dat alles is stop gezet. Misschien heb ik recht op bijstand, helaas heb ik een eigen huis.

Ik krijg bijstand, € 800.oo euro niet alleen te weinig om van te leven, ook verplicht iedere vorm van werk te accepteren, voor € 800.oo euro. Die ik zelf betaal, alles wat ik verdien, wordt van de waarde van mijn woning afgetrokken. Ik ben 62 jaar, ik ben verplicht plantsoenen schoon te maken, en wat ik verdien wordt van de waarde van mijn huis afgetrokken. Ik betaal mijn eigen loon, maar doe ik het niet, krijg ik geen bystand.  Een koophuis is in Nederland, je eigen graf graven.