HET BEHOUD VAN HET GEMEENTELIJK BASISONDERWIJS IN ONZE GEMEENTE

Boos

/ #118

2014-02-11 21:53

Ik sluit me volledig aan bij Irfan. Hoe durft men hier beweren dat Beekbeemden altijd meer ontvangen heeft dan andere scholen? Beekbeemden is geen elitaire school zoals de school van de schepen van onderwijs zich graag profileert.

Ieder zijn eigen keuze, maar ik laat me niet dwingen tot een net door een of andere schepen. En voordat jullie hier uitspraken doen als dat een nieuwbouw volledig door de gemeenschap gedragen zou worden. Lees de brief.

Er zijn subsidies ingediend door het vorige legislatuur. In de tussentijd zouden er werken worden uitgevoerd om de periode tot de nieuwbouw te overbruggen. Dit i.k.v. De veiligheid. Hiervoor zijn ook subsidies aangevraagd en goedgekeurd. Maar door de schepen van Onderwijs is plots alle werken stopgezet.

Dus kom niet af met het verhaal dat onze school een voorkeursbehandeling krijgt.
En maak maar geen publiciteit voor de school waar je zelf staat. Als de Luchtballon zo geweldig is, waarom is er geen enkel kind van geen enkele leerkracht ingeschreven in hun school?

Wij geloven in onze school en zo ook onze leerkrachten. Jullie mensen van de Luchtballon draaien scenario's met NHZ om de Turkskes weg te werken in Zolder en jullie uren aan te vullen. Is de Luchtballon nog een school of eerder een dienst voor arbeidsbemiddeling?

Wij kunnen er ook niet aan doen dat wij een geweldige school zijn!