Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Sanne Klok
Gast

/ #4043 Chronisch ziek maar wordt er wat gedaan om auto-immuunziektes te voorkomen of bestrijden??

2014-02-09 15:32

Wat ben ik het VERSCHRIKKELIJK met jullie eens. Ik hoop dat het wat uit maakt. We worden nu gestraft omdat we ziek zijn en dat doet pijn die niet met een morfinepleister weg te krijgen is
De hele regering mag van mij een week lang voelen wat ik voel. In een week zijn ze denk ik genoeg doordrongen van het feit dat ze gek bezig zijn. Deze wens is alleen om ze wakker te maken, geen wraak...droevig is het, en die moeten ons land leiden en ons laten lijden. Ik ben wel erg blij dat het ziekenfonds er is anders was er van mij niets meer over. Elke drie weken een dag ziekenhuis voorf een infuus en te regelmatig opgenomen met een longontsteking, soms twee weken er tussen of twee dagen en ik knijp mijn handen dicht met iedere dag die er tussen zit. Een auto-immuunziekte (immunoglobulines) en die gaat niet meer weg. Ik heb geen idee of er iets gedaan wordt om te proberen het te bestrijden of voorkomen. De rest van alle ziektes die ik heb zal ik niet noemen, ik gun het niemand en houd zelf mijn hoofd omhoog en zo veel mogelijk positief. Ik ben schrijfster maar omdat ik zo moe word van die ziekte lukt het niet meer. Helaas maar de twee boeken die zijn uitgegeven pakt niemand me meer af. Houd je van een spannende politieroman dan durf ik ze je aan te bevelen. Leuk tijdverdrijf en je vergeet even de pijn of wat je dan ook steeds voelt! Mijn pseudoniem is mij échte pseudoniem!