YES2morrowlandXL

Gast

/ #316

2014-02-09 14:49

Hoe is het mogelijk dat men moeilijk gaat doen over het 2e festivalweekend dat tomorrowland dit jaar extra plant wegens hun 10e verjaardag? een eenmalige editie die mss over 10 jaar nog eens staat te gebeuren (als ze 20 jaar bestaan, als ze het halen tenminste). Ik vraag me af wat de buurtbewoners van de festivalweide in Werchter dan moeten zeggen? daat hebben ze Werchter Boetiek, Wechter klassiek, rock werchter (4dagen). da zijn al 3 weekends en de mensen van Werchter hoor ik niet klagen. Die stappen niet naar de rechtbank zoals die enkele van boom. In werchter is er ook overlast maar die mensen daar zijn ten minste verdraagzaam en die beseffen ook dat ze ooit jong zijn geweest. Wat is nu een weekend op een jaar? 2 daagjes (dit jaar dubbel) Trouwens goed voor de horeca in de omgeving. Mensen van Boom, laat ons zeggen die 4, 5 of 6 die naar de rechtbank stappen; "Als je het zo op je heupen krijgt van dat beetje overlast, ga niet naar de rechtbank maar gebruik het geld dat je anders aan je advocaat en procedurekosten kwijt zou zijn voor een weekendje aan zee, in de ardennen,...
Iedereen tevree. Is dat geen goed idee?