YES2morrowlandXL


Gast

/ #54

2014-01-31 12:45

Ik woon ook in de directe omgeving (Terhagen), en ook wij gaan regelmatig naar de Schorre.

Idd, er is overlast, maar er wordt wel degelijk door de organisatie iets aan gedaan. Al de mensen die van de Schorre richting Rumst/Kontich/E19 gaan, komen voorbij onze deur.

De eerste jaren hadden we daar idd veel hinder van tot half 3. Maar "so what!!!" Hoeveel mensen kunnen zeggen dat er zo een festival in hun achtertuin gehouden wordt? (En ik ben er zelf trouwens nog nooit naartoe geweest, omdat dit niet direct mijn genre is)

Vorig jaar hebben wij echter niets overlast meer gehad. Ja er waren nog steeds de bussen die passeerden, en een aantal voetgangers die naar de camping of parking gingen, maar we hadden daar geen hinder meer van. Dus wie zegt dat de organisatie geen rekening houdt met de omwonende moet toch eens wat beter nadenken. Gun de jeugd ook nog iets.

En de weken ervoor en erna? Ja, jammer dat we niet naar de speeltuin kunnen met de kindjes, of gaan wandelen met de hond,... maar er zijn nog heel veel andere plaatsen waar we dan naartoe kunnen, in de omgeving (park, putten,...) maar ook ergens anders. 11 maanden naar de Schorre gaan spelen/wandelen, en tijdens die maand ergens anders. Dan zien ze ook nog iets anders dan alleen De Schorre!

De Schorre is trouwens een openbare plaats, geen privébezit van de omwonenden.