Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #1824

2014-01-13 10:48

dit is inderdaad een groot probleem vooral als je ouder wordt dan krijg je meer gebreken ondanks dat men een gezond leven lijdt, het wordt tijd de ministers een wakker worden, en voor de inwoners van nederland gaan tenslotte worden ze ook betaald van ONS belastinggeld, ze vergeten dat ze in dienst zijn van belastingbetalers, en niet van hun eigen ministeries of hun eigen belang, het is vééééél te veel wat men moet betalen we houden meestal een eind maand over inplaats van geld, en dat is niet dat we niet met geld om kunnen gaan, maar omdat we steeds meer lasten moeten betalen, men kan beter zeggen hier hebben jullie mijn geld, en betaal de kosten en geef ons een zakgeld maar de rest is voor jullie rekening. ik denk er niet alleen zo over maar bijna iedereen, we gaan van een sociaal nederland naar een A-sociaal nederland speciaal voor de eigen inwoners. dit is mijn mening en durf het rustig hard op te zeggen en sta achter mijn mening. rutte samson en consorten mogen wat mij betreft met de eerste beste raket naar de maan, en de eerste jaren niet meer terug