Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #1777

2014-01-12 16:52

Het word idd al te gek in Nederland, als je dan bedenkt, een (als ik me niet vergis hoog betaamde Vreemdeling uit het buitenland) werd terug gestuurd naar zijn land, zijn zoon werd echt heel ziek, wat ik niemand gunde. Maar omdat zijn zoon ziek werd, kon hij niet terug gestuurd worden, logische wijs werd eerst zijn geholpen. Maar, daarom kreeg hij, zijn vrouw en andere kinderen, een plaza 5 sterren hotel aan geboden, de duurste kamer, en de behandeling werd betaald voor deze mensen. (Nog niet eens op tegen, dat de behandeling betaald wed hoor, ik zou ook heel blij zijn, als mijn kind gered zou worden). Deze drie maanden heeft Nederland 3 miljoen euro gekost,....... Dan vraag ik me af, hoe kan dit gebeuren, wat was die drie miljoen voor nodig, ........ en ik die smacht naar goede tandarts, kan er niet eens meer heen gaan, eigen risico, nee, helemaal geen tandarts verzekering, omdat ik dat niet meer kan betalen........... Diep triest. En mijn kinderen, als die kiespijn gaan krijgen, wat dan?........