Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #1075

2014-01-09 17:26

het is al duur genoeg om te leven waarom dan het 4 voudige vragen aan ziekte kosten ik kan dat niet opbrengen en het ergste gevoel als een alleenstaande moeder is te kort schieten in zorg.... afgelopen jaar wilde ik maandelijks mijn eigen risico betalen maar omdat het via het gemaksnummer ging heeft mijn ziekte kosten het gewoon aan eigen bedragen betaald die volgens hun nog open stonden. tevens heb ik het afgelopen jaar tot november maar 80 euro van mijn eigen bijdragen gebruikt. .maar in december was het ineens 350 euro voor het geen ze er voorheen niet afschreven omdat het nog binnen het eigen risico viel nog in de basis zorg maar nu schreven ze het ineens qel van het eigen risico af. net als die 75% van tandzorg.. na 100 x bellen wist niemand meer hoe het werkelijk zat maar ik heb afgelopen jaar 1895 euro zelf betaald aan de tandarts.  nou met een uitkering en 3 kinderen kwam dat mega hard aan. WEG EIGEN RISICO WANT HELEMAAL NIEMAND WEET WERKELIJK WAT ER VAN HET WOGEN RISOCO AF MOET.. ZO VERBRUIK JE NIKS NOU JA 80 EURO EN DAN INEENS ZIT JE MET 350 TE KIJKEN PFFF