Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Gast

/ #424 Re: Whoever controls the media, controls the mind (of idiots)

2014-01-09 00:25

#407: Objectief - Whoever controls the media, controls the mind (of idiots)

ik heb geen medelijden met iemand die iemand laat sterven en daar stonden alle bezoekers die avond op te kijken,boeide hen niet,als dit een turkse jongen was geweest in een italiaans cafe in genk dan was het nu oorlog,stel je eens voor dat je je broer of zoon op die manier moet afgeven,zou je dan  nog zo praten?en wat tuncay betreft,officieel leeft hij nog van ziekengeld dus zijn inkomen afpakken?als  je iemand niet helpt ben je nalatig en aansprakelijk ;zeker als cafebaas..hij moet hiermee leven maar heeft er blijkbaar geen problemen mee,anders had hij uit respect tenminste een tijd zn zaak gesloten,nu  hangt hij een bord op uit respect voor onze vriend zijn we gesloten?? een vriend laat je niet stervend op straat achter,die help je meteen,claudio had nog kunnen leven nu als hij meteen de politie gebeld had of de ambulance,nee sorry,ik maak me echt kwaad hierin,moest eens bij iemand van jullie geweest zijn,zou een heel ander verhaal zijn dan....valt gewoon niet goed te praten sorry,hij loopt rond alsof driehoeven van hem is,blijft verhalen vertellen die iet kloppen,de waarheid zal uitkomen en dan zullen alle daders gestraft worden;.daar ga ik van uit..

een goede vriend van de familie