Handen Af Van onze Kermissen


Gast

/ #10

2013-12-01 14:45

we leven in woelige tijden in het kermis gebeuren er staan ons vele problemen tewachten zoals afschaffen van kleine wijk kermis in vele gemeente gebeurt dit al wegens allerlei redenen .grotere dorpen parking problemen.herinrichting van centrum kern en nu in de nabije toekomst den tram die men plant waardoor er ook vele kermissen in de problemen gaan komen,het is dringend tijd dat de versnippering van de bonden stopt en men eens ernstig gaat samen werken om de problemen aan te pakken en een beroeps vereneging in mekaar bokst die de problemen waar elke foornijveraar in de toekomst mee te maken krijgt te lijf te gaan ,en ook dat de foornijveraars eens de moeite doen om ergens lid van een verening te worden want voor die 100 €uro lidgeld bij onze bond en naar ik hoor is het bij die andere bonden gratis is het toch niet te veel gevraagd.
als voorzitter van de vdbf vereneging der belgische foornijveraars afdeling limburg voor meer dan 500 foornijveraars tussen gekomen met een gunstig gevolg namen staan in mijn pc op geslagen standgelg vermidering en gratis staan is in limburg paradijs. kan nog een walijst opsommen ga er mee stoppen met meer te plaatsen en voor diegene dat het spijt ik ga toch nog nog wat door met mijn mandaat als voorzitter van de PROVINCIE LIMBURG. GROETJES EUGENE