Park Spoor Zuid NU !


Gast

/ #66

2013-10-28 20:53

ik begrijp er niets meer van. Eerst bouwen ze daar een speeltuin waar veel commentaar op komt omdat de ring daar te dicht bij ligt.Ze lijken te zijn vergeten dat als je de bomen van het Nachtegalenpark allemaal plat legt, daar plots ook een autostrade in het vizier komt. We zijn overal omgeven door auto's, moeilijk terug te draaien vrees ik. Dus bomen planten maar en investeren in overgangen waar kinderen rustig en veilig kunnen oversteken.Wat die parking betreft: waarom leggen ze die niet aan op de bermen aan de zijkant aan de Desguinlei, daar is ook nog plaats. Wat zeer mooi zou zijn: is dat ze de konijnenweide heraanleggen tot natuurspeeltuin waar een een natuurlijke biotoop wordt gecreëerd waar kinderen kunnen spelen met water, hout enz met een veilige oversteek en een rastering ter bescherming van drukke autowegen. Kijk in Nederland, daar heb je ook natuurspeelparken naast drukke wegen, ik zie daar geen probleem. Fijn stof is overal in de stad, ook in het Nachtegalenpark ook al oogt het daar zo natuurlijk.