Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!

Gast

/ #45

2013-09-25 17:17

De rabobank gaat er van uit dat iedereen mobiel is en iedereen een auto heeft. Nu helaas ik heb geen auto, als pin weggaat en bank uit groot-ammers verdwijnt heb ik echt een probleem als ik vragen heb.
Bovendien betaal ik veel liever met kontant geld en dat gaat moeilijk worden.
ik werk met ouderen en weet nog dat de bank uit de vijverhof verdweem, ouderen werden toen afhankelijk van kinderen of nog vervelender van kennissen. ze konden via de bank wel geld regelen, maar kochten ze bijv tijdens de kledingshow een nieuwe jurk, dan moesten ze de bank weer gaan bellen of ze aub meer geld konden krijgen, zo omslachtig voor onze ouderen.
nu de pinautomaat helemaal uit nieuwpoort en streefkerk verdwijnt worden ouderen nog steeds meer afhankelijk van hun familie/kennissen.
bovendien is het gevaarlijker om met hun pasje te betalen, zeker als je zoals mijn moeder erg slecht ziet, dan ben je een gemakkelijke prooi als je overal moet gaan pinnen in de winkels, ze ziet dit slecht, en als oudere wordt je trager van reactie, helaas.
een slechte zaak dus.
toen ik enkele jaren terug me anmeldde voor internetbankieren, omdat de geruchten toen al gingen dat de bank zou verdwijnen zij de medewerkster, een jonge juffrouw, tja mevrouw u zult wel moeten! daar werd ik niet vrolijk van.