Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!.


Gast

#26

2013-09-20 10:42

Ik ben zeer verbolgen over deze "actie" van de Rabobank. Ik ben al 45 jaar klant, vele jaren lid, maar als ik de keus had, ging ik NU naar een andere bank!! Dit is met name voor ouderen een ramp. Als de automaten iets minder gebruikt worden hoef je ze ook minder te vullen.............
gast

#27 Re: Bekrompenheid anno 2013...

2013-09-20 10:53

#24: Gast - Bekrompenheid anno 2013...

Ik kom zat in de buurt van een pinautomaat, maar als je 77 ben en geen auto hebt, zit je mooi te kijken. Je laat dan misschien iemand anders (met jou pas en pincode.... :-(  )in één keer veel geld halen. Oude mensen met veel geld in huis is niet goed.  In Oud-Albals zijn ook geen winkels!!!!!!!! en als iedereenbij de winkels geld gaat halen is de kassa gauw leeg.... en er zit al weinig in want iedereen moet pinnen. Er worden miljoenen aan sport sponsering uitgegeven...miscchien moet de raboank daar mee stoppen...od iets minder luxe gebouwen, maar niet beknibbelen op een BASIS voorziening. Samengevat je keltst onzin, want je denkt alleen vanuit je eigen situatie. Kortzichtig! net als JE bank....de RABOANK.

 


Gast

#28

2013-09-20 13:01

Stomme rabobank!

Gast

#29

2013-09-20 13:50

Het is treurig dat de pinautomaten verdwijnen. De banken willen iedereen aan de pinpas wat veel geld kost om die te gebruiken. Vervolgens moeten we minimaal 5 km rijden om te pinnen. Wat te bedenken van de oudere onder ons. Die kunnen geen kant op. Doe je best Ruud.

Gast

#30

2013-09-20 14:55

te zot voor woorden. Haal alle pin automaten in Den Haag weg. Kan je lachen.het maakt niet uit waar je woont. je moet wel geld kunnen halen in je eigen stad of dorp. net als brood , melk en suiker

Gast

#31

2013-09-21 12:54

En zo is het!!

Gast

#32

2013-09-21 14:35

Als ik moet pinnen moet ik helemaal naar Sliedrecht, terwijl ik daar geen tijd voor hebt, want ik reis met de bus elke dag en dat pin ik altijd snel in Bleskensgraaf.
Nick

#33 Pinautomaten

2013-09-21 19:45

Eerst moesten de banken alle salarissen ontvangen ,met veel bijkantoren,nu ze bijna alles binnen hebben,kunnen de klanten ,!!! Het Laze..... Krijgen de Heren hebben zelf hun zakken goed gevuld. En als het zg. Slecht gaat springt de overheid via onze belastingcenten wel bij. De Rabobank is groot geworden door de boeren in ons gebied en kunnen wij nu barsten.

Gast

#34

2013-09-22 09:46

Ik vind het belachelijk dat ik niet meer kan pinnen wanneer ik dat nodig vind.
De oudere mensen die geen auto hebben moeten in het weekend of 's avonds aan een ander vragen om naar Groot Ammers of Nieuw Lekkerland te rijden.
Ook kunnen we onze giro-overschrijvingen niet meer in de brievenbus van de bank deponeren, dus worden we verplicht om alsnog naar een dichtstbijzijnde brievenbus van de Rabobank te rijden. Streefkerk wordt echt zo achtergebleven gebied terwijl we wel in 2013 leven.

Gast

#35

2013-09-22 13:30

De pinautomaat in Nieuwpoort moet blijven staan!!

Gast

#36

2013-09-22 17:13

Steeds meer betalen,steeds minder krijgen.

Gast

#37

2013-09-22 20:16

Vooral oude mensen in de molenwaard zoals mijn moeder zijn hiervan de dupe....!

Gast

#38

2013-09-23 09:36

Basisvoorziening moet blijven

Gast

#39

2013-09-23 10:31

Denk bij u voortschrijdend beleid aan onze ouderen en mensen die niet zo mobiel zijn en een beperking hebben.

Gast

#40

2013-09-24 14:15

waar slaat di op
P

#41

2013-09-24 15:38

laat het leefbaar blijven

Gast

#42

2013-09-25 08:33

ik vind dat er in ieder kerkdorp een geld automaat hoort te zijn
wij hebben best vaak mensen die wat kopen
en niet genoeg geld bij hun hebben.dan kunnen ze toch even pinnen
een pin automaat is voor ons veel te duur

Gast

#43

2013-09-25 08:38

De Rabo laat ons vallen als ook dat nog weg halen.wij hebben het vaak dat er mensen zijn die wat kopen en niet genoeg geld bij hun hebben.dan kunnen ze toch even pinnen.een pinauto maat is echt veel te duur voor ons.

Gast

#44

2013-09-25 16:33

Absoluut asociaal, zeker t.o.v. oudere inwoners om deze geldautomaten te verwijderen.

Gast

#45

2013-09-25 17:17

De rabobank gaat er van uit dat iedereen mobiel is en iedereen een auto heeft. Nu helaas ik heb geen auto, als pin weggaat en bank uit groot-ammers verdwijnt heb ik echt een probleem als ik vragen heb.
Bovendien betaal ik veel liever met kontant geld en dat gaat moeilijk worden.
ik werk met ouderen en weet nog dat de bank uit de vijverhof verdweem, ouderen werden toen afhankelijk van kinderen of nog vervelender van kennissen. ze konden via de bank wel geld regelen, maar kochten ze bijv tijdens de kledingshow een nieuwe jurk, dan moesten ze de bank weer gaan bellen of ze aub meer geld konden krijgen, zo omslachtig voor onze ouderen.
nu de pinautomaat helemaal uit nieuwpoort en streefkerk verdwijnt worden ouderen nog steeds meer afhankelijk van hun familie/kennissen.
bovendien is het gevaarlijker om met hun pasje te betalen, zeker als je zoals mijn moeder erg slecht ziet, dan ben je een gemakkelijke prooi als je overal moet gaan pinnen in de winkels, ze ziet dit slecht, en als oudere wordt je trager van reactie, helaas.
een slechte zaak dus.
toen ik enkele jaren terug me anmeldde voor internetbankieren, omdat de geruchten toen al gingen dat de bank zou verdwijnen zij de medewerkster, een jonge juffrouw, tja mevrouw u zult wel moeten! daar werd ik niet vrolijk van.

Gast

#46

2013-09-25 17:22

helaas heb ik geen auto en ben ik oud. nu ga ik pinnen als mijn dochter even meegaat, omdat een paar maanden terug mijn pas werd ingeslikt durf ik niet alleen meer. straks zal ik dus niet eens meer zelf kunnen pinnen als dit zo doorgaat.
ik zie erg slecht, dus ik durf in winkels niet te pinnen, voor ouderen is dat niet veilig, maar als ik niet meer zelf mee geld kan halen, hoe moet dat dan?

Gast

#47

2013-09-25 17:54

Absoluut asociaal om deze te verwijderen ,zeker
voor de ouderen.

Gast

#48

2013-09-25 19:20

zit in de wmo klankbord groep en was van plan een actie te starten gelukkig neemt Ruud het voortouw. ik hoor veel mensen zeggen ,we hebben toch geen invloed, maar als je niets doet ,gaat de pinautomaat verloren, daarom mensen kom in actie.
NoWillieW

#49 vuil in de grond, geld uit de grond

2013-09-25 19:49

Er is vast wel een slimme ondernemer die een geldautomaat kan bouwen die gewoon na zonsondergang de grond in zakt en bij zonopkomst er weer uit komt. Zet deze op een opvallende plaats en geen ramkraker haalt het in zijn hoofd om deze te overvallen.
we hebben in oud-alblas ten slotte ook vuilnisbakken en glascontainers die half in de grond zaken.

rabo, wees dus innovatief en doe wat met deze tip


Gast

#50

2013-09-25 20:24

De Geld automaat mag niet verdwijnen.
Deze service van de bank moet gehandhaafd blijven.
Wij hebben recht op deze basis behoefte in een klein dorp zoals Bleskensgraaf waar 3000 mensen wonen.
De bank heeft decennia heel veel geld verdient aan ons als burger,als er bezuinigd moet worden,

NIET DEZE BEZUINIGING. Gerard Hamerpagt