A. Braeckmanlaan wel knippen!

Nathalie De Wispelaere

/ #16

2013-09-14 11:13

Waarom op deze eindelijke goede actie , die de veiligheid zoveel verbetert, terug komen. Als je voor iets gaat,waarom komen politici dan op hun tellen terug!Hoeveel fietsdoden moeten er nog vallen, hoeveel verdriet brengt dit met zich mee. Alles voor de veiligheid van ONZE kinderen. Het is een plaats waar elke schooldag honderden jonge fietsers komen.Kinderen en jongeren zijn zeer kwetsbaar daar zij het verkeer nog niet kunnen inschatten zoals volwassenen dat doen.In de Standaard stond hierover een artikel en werd besloten dat de autobestuurder HIER rekening moest houden. Amai, wij moeten dus vertrouwen op DE bestuurder.Iedereen is zo gehaast 's morgens. WEL KNIPPEN!WEL KNIPPEN!Ik schreeuw het uit.
Als ouder hou ik elke dag mijn hart vast als mijn zoon vertrekt naar school.Net hetzelfde las ik deze week in het Nieuwsblad in de column van Annelies Rutten.Wat zei schreef over haar dochter die ze moest loslaten in het verkeer, was perfect wat ik voelde.Waarom kunnen wij niet wat in Nederland wel kan.