Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt

Tomas

/ #14

2013-09-10 15:24

Goeden middag,

Mag ik u nog een argument meegeven?

Sinds ca 3 jaar rijden er dagelijks(werkdagen) 10 tallen transporten met modder langs onze flat aan de Biltse rading om eilandjes te maken in het zogenaamde ,,stink”meertje te

De Bilt/Groenenkan.



Natuurlijk heb ik best begrip voor het milieu en de natuur maar ik denk dat we daar in onze gemeenten echt niet te kort aan hebben.



Het moet een megabedrag zijn wat momenteel aan dit project besteed wordt terwijl ,met name de jeugd, een zwemplek wordt afgenomen,eigenlijk twee zwemplekken want het zwembad zal dan weg moeten en u wilt niet weten hoeveel mensen er zomers illegaal zwemmen in het betreffende meertje.



Natuurlijk zal de gemeente met het tegenargument komen dat het betreffende meertje onder het Utrechts landschap valt maar ,,regeren is vooruitzien”, de gemeente had, met als argument dat zij iets met het zwembadprobleem moeten, nooit vergunning af moeten geven voor genoemd project en het moeten opeisen als recreatie gebied met zwemmogelijkheid.



Goed, ik heb mn hart gelucht, ik hoop dat uw petitie enig resultaat mag opleveren en wens u en ons Biltenaren hiermee veel sterkte toe.