zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Joden die de consentratie kamp hebben meegemaakt leven bijna ook niet meer. Dit blijft ook in ons gedachte in de volgende generaties.
Zwartepiet kan dat kwaad. Is het schadelijk. Waar gaat het over. Men kan zich beter druk maken om mensen die in een oorlogs pak stappen. Tot op heden van vandaag is dat het kwaad zelfs over heel de wereld. Laat men zich daar voor inzetten. Om dat eens te verbieden. Dit soort mensen zouden zelfs eisen in China dat er een hoge eettafel wordt neer gezet en een hoge stoel om te kunnen eten.
Daarom woon ik niet in china of zal daar naar toe vluchten. Laten die mensen nu eens hun land vergelijken met hun huis.
NED. Is echt ziek aan het worden.
Krijgen de zwarte piet tegenstanders hun zin dan is het eind zoek !!!!!,dit is een opstapje naar nog veel meer gezeik over wat hier in Nederland allemaal wel niet discriminerend is. Ik heb een kleindochter en Ik hoop dat zei, mocht ze zelf moeder worden onze tradities nog steeds door mag geven NEDERLANDERS denk om ons nageslacht !!!!!!!!!
Het moet niet gekker worden!
Waarom moeten wij in eigen land onze tradities en cultuur aanpassen? Wij hebben toch ook rechten en we doen niemand kwaad!!
Daarbij hebben zij die zo hoog van de toren kraaien nog steeds niet begrepen dat Piet zwart is van het roet van de schouw en wij en de kinderen hebben nooit Zwarte Piet beschouwd als minderwaardig! Hij maakt deel uit van het totaal plaatje van het Sinterklaas gebeuren! Een witte Piet zou niet te verklaren zijn!
Deze bemoeizieke bureaucraten zouden zich beter bezig houden met wat IS doet! Maar ja dat vraagt waarschijnlijk teveel moeite!
Door deze discriminerende beledigingen Activisten ze weten niet waar ze 't over hebben het is te idioot om het te verwoorden.
Zwarte Piet hoort bij onze folklore handen af van ons eeuwen oude Cultuur
Toen de eerste petitie binnen een aantal dagen ik meen meeer dan 1.3 miljoen handtekeningen kreeg bestond er ook een facebook pagina dat zwarte piet racisme was. Die pagina was toen al 5 jaar in de lucht en had 150 likes. Dat is de kern van dit hele onzinnige gedoe! Een handje vol beroepsdemonstranten dien hun eigenwaarde en bestaansrecht op deze wereld ontlenen aan dit mallotige protest houden 17 miljoen nederlanders gegijzeld met dit ridicule gezeur! Voeg daar een Jeroen Pauw aan toe die de beroepszeurpiet maar elke keer weer in voor zijn eigen kijkcijfertjes een podium geeft (Martine Bijl racist vanwege grapje eigen taart eerst, echt war!!) en je bevind je in een kafkaiaanse onwerkelijkheid waarvan ik zo langzamerhand echt gefrusteerd raak en bijna rascistisch van wordt...
Re:
Ik hoor van veel buitenlanders dat wij geen traditie hebben. Dat komt doordat wij ons altijd maar aanpassen aan anders denkenden en buitenlanders.
| This discussion has been closed. |