Zonnepanelenproces
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Heb nog niets gezien.Misschien zoekt Tommelein zijn voorgangster te volgen.
Re:
Toch wel:als lemmings BLINDELINGS een (kies)systeem gevolgd dat nog nooit echt heeft gewerkt.
Re: Re:
Tommelein(zoals Crevits) is blijkbaar zomervacantie aan 't zoeken om stommelings door te drukken.Maar daarmee gaat hun vreemde manier van doen niet weg.
Zou die VL-regering ooit van scheiding der machten hebben gehoord?
Re: Re:
Kan me niet herinneren dat ik ooit toelating heb gegeven om die taks van mijn rekenig ef te halen.
Lange tijd dacht ik dat de thermostaat niet noodzakelijk was, maar na het lezen van een aantal artikelen over www.verduurzamingnederland.nl/wifi-thermostaat ik realiseerde me dat ik het mis had. Op deze site, vond ik een geschikte optie voor mezelf, het kiezen van de nieuwste versie van de thermostaat. Waarin je alle acties kunt volgen vanaf je telefoon, wat erg handig en praktisch is. Na het verbinden en controleren van de werking ervan, was ik er nogmaals van overtuigd dat de thermostaat een zeer nuttig ding is in het huis.
| This discussion has been closed. |
nu tot 5000 euro premie op elektrische wagens ,isolatie van huizen
subsidering is een herverdeling naar de verkeerde kant.
Huizen gaan in waarde omhoog deels door de mensen betaalt ,die het minder goed hebben en zonnepanelen is daar maar 1 voorbeeld van.