Zonnepanelenproces
Neem contact op met de schrijver van de petitie
alleen hun eigen zakken vullen (en die van zonen en dochters NATUURLIJK)
dat de regering dit dan niet moet doen is een schande!!! Dat ze de rijken met hun honderden panelen laten betalen maar niet de hardwerkende mens die enkele panelen heeft om wat uit te sparen!
Re:
Zonnepanelen waren voor iedereen berijkbaar, mits groene lening, aftrekbaar van belasting. Daarenboven zeker dat je je eigen electriciteit kan opbrengen, en zelfs de helft van je buur.....
Re:
Turteltaks is voor 75 % om een nieuwe pallettencentrale terug op te starten, niet om kosten betreffende zonnepanelen. Jaarlijks geef ik de staat, of de electriciteitsmaatschappij 1000 kw gratis stroom. Wat ze er mee doen weet ik niet....
Re:
Ik betaal ook niet voor iemand anders. Turteltals is niet bestemd voor kosten vanwege de zonnepanelen, maar voor 75% om een houtcentrale terug op te starten in Genk!!!! Iets wat zeker niet nodig is, want deze boefers willen geld verdienen langs de oude, reeds lang afgeschreven kerncentrales... Een echte schande!!!!
Re:
85% van de zonnepanelen zijn geplaatst door firmas, die in grote getalen subsidies trekken, maar de kleine zelfstandige wordt weer eens het slachtoffer; en zou moeten opdraaien voor de uitbuiters!!!!
| This discussion has been closed. |