Wij willen terug naar een competitie met achttien ploegen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij willen terug naar een competitie met achttien ploegen.
|
Gast |
#12014-05-18 17:42Deze bullshit moeten ze rap gaan afschaffen want zo kan ik het niet langer aankijken ! ANTI PLAY-OFFS |
|
| |
|
Gast |
#22014-05-18 17:45Nee tegen de PLAY-OFFS ! |
|
| |
|
Gast |
#32014-05-18 17:45De play-offs trekken op geen kloten. Geen enkele topmatch in de competitie is nog een topper. En vooral onterechte ploegen worden kampioen. ANTI PLAY-OFFS!!!! |
|
| |
|
Gast |
#42014-05-18 17:47Een competitie moet enkel over een heen- en terugronde beslist worden. Na deze matchen is duidelijk wie de beste is. |
|
| |
|
Gast |
#52014-05-18 17:55Het is veel beter 34 speeldagen want ik geef nu een vb Anderlecht eindigde in de reguliere competitie op plaats 3 en nu is het kampioen en standard was een heel seizoen leider en nu plek 2 zonder de play offs was het anders geweest |
|
| |
|
Gast |
#62014-05-18 18:26Anti play offs |
|
| |
|
Gast |
#72014-05-18 18:39De play offs zijn een uitvinding van die shit bond uit Brussel voor de shit ploeg uit brussel |
|
| |
|
Gast |
#82014-05-18 19:17Anti playoffs!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#92014-05-18 19:33Anti play offs Standard had gewoon kampioen kunnen zijn ! |
|
| |
|
Gast |
#10 Fucking play offs2014-05-18 19:34Standard had kampioen kunnen spelen Maar let die fucking play offs |
|
| |
|
Gast |
#112014-05-18 19:46Anti Play offs |
|
| |
|
Gast |
#122014-05-19 17:41Anti-Play-offs!!! |
|
| |
|
Gast |
#132014-05-19 17:45is veel beter dat playoffs weg zijn uit respect voor de ploeg die meeste wedstrijden wint zoals je net dit seizoen zag bij standard |
|
| |
|
Gast |
#142014-05-19 17:55 |
|
| |
|
Gast |
#152014-05-19 17:56Anti Play-Offs wie de meeste punten heeft moet kampioen zijn, zoals dit seizoen kan het niet meer Standard heeft meer punten dan Anderlecht maar toch is Anderlecht kampioen door de Play-Offs |
|
| |
|
Gast |
#162014-05-19 18:07weg me play offs ze verbroten gans de jpl!! |
|
| |
|
Gast |
#172014-05-19 18:32anti play-off |
|
| |
|
Gast |
#182014-05-19 18:56Nee tegen p(l)ay-offs |
|
| |
|
Gast |
#192014-05-20 05:31Anti-Play offs |
|
| |
|
Gast |
#202014-05-20 13:24Allemaal tekenen aub weg met de play-offs ! |
|
| |
|
Gast |
#212014-05-20 13:32"In een aantal studies is aangetoond dat het aantal clubs waartoe de liga zelf beslist kleiner is dan wat sociaal optimaal is, vooral omdat met de belangen van de supporters geen rekening wordt gehouden. Het geluk van de vele supporters die ook hun club in de hoogste afdeling zien meedraaien, weegt zwaarder door dan de verwachte verbetering van de geboden spelkwaliteit in een competitie met een beperkter aantal betere teams. Zo blijkt dat in België eigenlijk een economisch draagvlak bestaat voor een competitie met 22 clubs. |
|
| |
|
Gast |
#222014-05-20 13:4920 profclubs in eerste. Tweede semi prof competitie. |
|
| |
|
Gast |
#232014-05-20 14:14jha fuck play-offs !! weg ermee!! |
|
| |
|
Gast |
#242014-05-20 16:45Hopelijk openen die sukkels van den bond nu hun ogen! |
|
| |
|
Gast |
#252014-05-20 16:45.. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.