veilig verkeer Van Heutzsingel/Paul Krugerschool
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie veilig verkeer Van Heutzsingel/Paul Krugerschool.
|
Gast |
#12015-01-06 22:49Ik vind het een goede actie maar er moet zeer zeker ook gekeken worden naar de Parkschool situatie. Ik heb mijn bezwaar daarover al aangegeven bij de gemeente maar de gemeente is gewoon doof voor dat soort situaties. Er moeten eerst gewonden vallen. En dat is iets wat zeker gaat gebeuren als er niets veranderd.Succes met de petitie. |
|
| |
|
Gast |
#22015-01-07 07:17zo als gewoonelijk wordt er nooit geluisterd naar de burger of ondernemer door die eigenwijze kloothommels in het stadhuis ! |
|
| |
|
Gast |
#32015-01-07 11:09Eerst van HEUTSZSINGEL goed schrijven!!! |
|
| |
|
Peter Tent |
#4 Re:2015-01-07 21:03Wat ik zo "mooi" vind is dat mensen anoniem iets durven te zeggen !........ Als je iets te melden hebt kun je dat gewoon met naam doen. De kern is de gevaarlijke situatie aan/bij/op/naast etc de van HeutSZsingel
|
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.