Time to stand up for Israel and fight antisemitsm
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dan mag u mij het verschil tussen ontnemen en afnemen uitleggen.
Gods Zegen en Bescherming wens ik het joodse volk toe ♡
Laten we dus de moed niet opgeven! ;-)
Nederland mag zich schamen.
Re:
Ze hebben enthousiast geroepen "Zijn/Uw bloed kome over ons en onze kinderen." terwijl ze Jezus kruisigden. En als het dan gebeurt gaan ze zeuren en anderen onderdrukken. Israël is een - uit schuldgevoel - gemaakt landje (door de Engelsen en de Fransen). Ik bezie het als neutrale toeschouwer en zou ook iedere Neanderthaler uit m'n tuin meppen die z'n grond van 3000 jaar geleden kwam opeisen.
Wat heeft de staat Israël te maken met antisemitisme? Ik ben falikant tegen antisemitisme (of elke vorm van bevooroordeelde haat), maar zet zeer grote vraagtekens bij het mislukte experiment dat de staat Israël is.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Als je het niet begrijpt dan voel ik mij zeker niet geroepen dit uit te leggen.Je staat toch achter Israel dan moet dat voor jou zeer duidelijk zijn.Mevr.M.Deegen
Zal ik 't dan maar doen?
ontnemen (ww):
afnemen, afpakken, afzetten, benemen, beroven, depriveren, nemen, onteigenen, onttrekken, terugnemen, uitdoen, wegnemen
Geen, dus.
Re: Re: Re:
Re:
Onzinnige gevolgtrekking. Antisemitisme en antizionisme zijn twee heel verschillende zaken. Ziet u dat niet zo, dan moet u zich maar eens documenteren. Laat die burka maar zitten.
Leven en laten leven zonder discriminatie.
| This discussion has been closed. |