Texas Hold'em moet blijven op Hyves
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Texas Hold'em moet blijven op Hyves.
|
Ginny Georgine Eveline Hogenboom |
#1 Hyvespoker niet alleen een Gezelschapspel2012-10-01 18:23Ik vind dat Hyvespoker moet blijven het is niet alleen een gezelschapspel.Ik heb er 3jaar lang plezier aan gehad en nog steeds Hyvespoker was en is voor mij 1 grote familie er werd heel wat afgelachen en ook wat afgehuild als er iets was was er wel iemand die je opving of waar je het wel bij kwijt kon ik heb er ook heel wat vrienden aan overgehouden uit alle hoeken van het land.Rotte appels waren er ook wel eens maar dat vind je in elk spel en waarom het laten vervallen voor velen was het een vertier even je gedachten op nul zetten voor anderen voor even te chatten omdat ze niemand anders hebben of alleen zijn waarom dat datgene ontnemen wat voor ieder op zijn of haar manier iets betekend. |
|
| |
|
Gast |
#22012-10-02 10:10hoe kunnen jullie in godsnaam stoppen met poker?er zijn mensen die hebben voor veel centen coins gekocht om dit spel te blijven spelen.en dan willen jullie het eruit gooien of krijgen deze mensen hun centen terug?????? |
|
| |
|
nathalie |
#3 poker moet blijven2012-10-04 02:03texas hold m moet blijven voor de gzelligheid en de lol met mensen die al jaren met lkaa een potje kaarten.geen ander spel wat hiet aan kan tippen pleassssss |
|
| |
|
lachende derde |
#42012-10-07 00:10fijn voor alle puntengeilers en mensen met veertig accounts die het spel verziekten. Ik kan dr niet mee zitten. En weer geld wie het laatst lacht lacht het best. Veel plezier met jullie miljoenen hahahha. |
|
| |
|
stop het nou niet |
#5 pokeren2012-10-11 18:58ja dat wel met 40 accounts maar daar kunnen wij niks aan doen .en ja is klote dat het weg moet het pokeren lat het toch op staan is leuk pokeren met veel vrienden zal jammer zijn dat het weg gaat laat het toch staan gr anne hendriks |
|
| |
|
Gast |
#6 texas_holdem_moet_blijve2012-10-12 16:44texas_holdem_moet_blijve |
|
| |
|
Gast |
#7 Re: Hyvespoker niet alleen een Gezelschapspel2012-10-12 20:15 |
|
| |
|
Gast |
#8 poker2012-10-12 20:17poker moet blijfen maar ruzies moet stoppen of die persoone die ruzie zoeken moeten geblokt woorden |
|
| |
|
Gast |
#9 BLIJVEN2013-03-03 16:16HET IS AL WEG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.