Tegen uitbreiding beroepsvisserij Haringvliet
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Goede actie, allemaal tekenen!
Prima actie!
Goed initiatief! Ik denk alleen dat het probleem zich verder strekt dan alleen het haringvliet. het gaat naar mijn mening om de benedenrivieren, het Haringvliet en het Hollands Diep. Het wordt hoogtijd dat er een VBC wordt opgericht die strikt alle gemaakte afspraken gaat naleven en dat er regels worden gemaakt waarop kan worden gehandhaafd. Mijn verzoek zou dan ook zijn om de petitie te wijzigen en te tekenen voor het verbod op zegenvisserij en de oprichting van een duurzaam visserijbeleid met quota die zijn vastgesteld op wetenschappelijk onderzoek.
Het IJsselmeer en het Markermeer( Gooimeer) zijn kapotgevist.
We gaan nu helemaal naar het Hollands Diep en het Haringvliet ( catch and release!!)Daar mag NIET gebeuren wat op het IJsselmeer is gebeurd
Een water als het Haringvliet moet in al zijn pracht en praal blijven ! Wij sportvissers hebben er veel plezier aan ! En dat mag niet stoppen door de beroepsvisserij !
Ik kan me namelijk niet één andere gegronde eco- en of milieumaatregel bedenken waarom onze prachtige visrijke wateren leeggevist mogen worden voor katten- en diervoer, binnenlandse consumptie (nauwelijks) en export (grootschalig naar Oost Europese landen).
In deze tijd is beroepsvisserij in een land als Nederland NIET meer nodig de gevangen vis gaat tenslotte nog naar het buitenland ook nog pfffffff!!!!!
WAANZIN!!!!
Tegen uitbreiding beroepsvisserij Haringvliet
| This discussion has been closed. |