Stop legaal ruïneren van (ex)partner door narcist.
Stop legaal ruïneren (ex)partner
Re:
Dankjewel.
nee,niemand gelooft je,daarom is het ook mijn doel dit alsnog en alsnog onder de aandacht te brengen.
moedig van je dat je een boek hebt geschreven.
groetjes
Tiny
Groeten, Diny De Neef
Maar hun werkwijze moet veranderen hoop dat u onze petitie ook wil strunen en delen. Maar zal met mond op mond reclame ook jullie petitie van harte steunen.
Re:
Dit is echt heel erg zoiets en ook heel herkenbaar ik had 3 rechtzaken lopen tegen mijn narcistische ex ik deed het wordt hij liet het over aan zijn advocaat (heel slim) mijn zaken zijn of verloren of geseponeerd.
kinder adoptie
Hallo contact (asngweh(at)gmail(dot)com) als u geïnteresseerd bent in adoptie van kinderen, mijn man en ik hebben van hieruit privé geadopteerd. Bedankt
Hoi Tiny,
Het is wel zoveel jaren later maar heb te maken gehad met narcistische vader(verborgen) en later zowel hulpverleenster (communal narcissism) - nog niet zo bekend in NL. Op dit moment door de hulpverleenster geisoleerd geraakt. Ben geweest bij politie maar heeft 'psychische mishandeling' niet opgepakt ondanks het in wetboek staat. Daardoor heb ik door zelfverdedigingsresponse/PTSS/NSS openbaar iets geplaatst want de hulpverleenster ging maar 'achter de rug om' door (coercive control) en anderen (ook hulpverlening) werden 'flying monkeys' waardoor ik dus niet meer doorkwam. Daarna vanuit haar een aangifte is geweest, en later ondanks advies van reclassering 'seponeren' en gaslighting daar bekend was {bracht hoop}, is het door de rechter niet aangenomen en ben ik bestraft! - Ik zit nog steeds in de problemen omdat niemand mij gelooft en maatschappelijk zit ik vast en wordt er dominant tegen mij gesproken/beschuldigend benaderd.
Het doet heel veel verdriet.
Nicole Ridderhof