Stop legaal ruïneren van (ex)partner door narcist.

Stop legaal ruïneren van (ex)partner door narcist. / Mededelingen / Stop legaal ruïneren (ex)partner / Opmerkingen


Gast

#1

2017-10-18 09:30

Hallo ik heb over mijn situatie een boek geschreven, " Dit geloof je toch niet" "Onrecht in Nederland" verkrijgbaar bij Bol.com
Het doet heel veel verdriet.

Nicole Ridderhof

Anonymous

#2 Re:

2017-10-18 11:56

#1: -  

 Dankjewel.

nee,niemand gelooft je,daarom is het ook mijn doel dit alsnog en alsnog onder de aandacht te brengen.

 

moedig van je dat je een boek hebt geschreven.

groetjes

Tiny


Gast

#3 Re: Re:

2017-10-19 14:10

#2: - Re:  

 Dank je wel Tiny

 


Gast

#4

2017-10-24 21:15

Tiny, ik heb gevonden waarom Rouvoet. Had ik nog niet gelezen. Ik ga tekenen. Zie ook mijn blog: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2060228053805162230#allposts
Groeten, Diny De Neef

Gast

#5

2017-10-25 09:12

Ik heb zelf helaas maar beperkt budget en kan ook niet meer op Facebook van wege uitlatingen over jeugd (zorg)
Maar hun werkwijze moet veranderen hoop dat u onze petitie ook wil strunen en delen. Maar zal met mond op mond reclame ook jullie petitie van harte steunen.

Gast

#6

2017-10-26 06:25

Die van mij werkt voor de overheid.... sommige mensen geloven mij niet en sommige wel...het zal me wat, ik weet hoe het zit en dat is voldoende

Gast

#7

2017-10-26 20:18

Vandaag een brief van de politie ontvangen. Mijn narcistische ex tevens alcoholist heeft mij afgelopen juli in het bijzijn van mijn kinderen mishandeld. Ik heb hiervan aangifte gedaan. Er is besloten deze niet verder in behandeling te nemen. Hij komt al jaren overal mee weg. Hoeft geen allimentatie voor de kinderen te betalen en heeft als missie mij het leven onmogelijk te maken.

Gast

#8

2017-11-05 07:08

Ik ben al geruïneerd en voor de rest van mijn leven aangedaan en aangeslagen. Ik vertrouw dan ook niemand meer omdat de overheid ook niet bestaat.

Gast

#9 Re:

2017-11-06 07:54

#7: -  

 Dit is echt heel erg zoiets en ook heel herkenbaar ik had 3 rechtzaken lopen tegen mijn narcistische ex ik deed het wordt hij liet het over aan zijn advocaat (heel slim) mijn zaken zijn of verloren of geseponeerd.

adoptie

#10 kinder adoptie

2018-07-25 13:39

Hallo contact (asngweh(at)gmail(dot)com) als u geïnteresseerd bent in adoptie van kinderen, mijn man en ik hebben van hieruit privé geadopteerd. Bedankt


Gast

#11

2020-12-04 08:23

Beste Tiny, Ik maak op dit moment hetzelfde mee. weliswaar in mindere mate maar ik wordt leeggezogen. Mentaal, maar ook financieel. Mijn narcistische ex heeft in de jaren van onze relatie alles zo gestuurd en op papier gekregen dat het nu in een rechtszaak over de verdeling van de overwaarde van ons huis allemaal in zijn voordeel is. Ik ga op dit moment helemaal onderdoor aan het onrecht wat ik ervaar en ik kan er niets tegen doen. Emotionele mishandeling is helaas nog niet strafbaar :-( Ik heb daarom met volle overtuiging je petitie getekend. Laat me niet stikken en zorgt dat dit de Kamer in komt! Mijn zegen heb je. En waar ik kan helpen help ik graag.

Anonymous

#12

2022-06-06 12:52

 Hoi Tiny,

Het is wel zoveel jaren later maar heb te maken gehad met narcistische vader(verborgen) en later zowel hulpverleenster (communal narcissism) - nog niet zo bekend in NL.  Op dit moment door de hulpverleenster geisoleerd geraakt. Ben geweest bij politie maar heeft 'psychische mishandeling' niet opgepakt ondanks het in wetboek staat. Daardoor heb ik door zelfverdedigingsresponse/PTSS/NSS openbaar iets geplaatst want de hulpverleenster ging maar 'achter de rug om' door (coercive control) en anderen (ook hulpverlening) werden 'flying monkeys' waardoor ik dus niet meer doorkwam. Daarna vanuit haar een aangifte is geweest, en later ondanks advies van reclassering 'seponeren' en gaslighting daar bekend was {bracht hoop}, is het door de rechter niet aangenomen en ben ik bestraft!  - Ik zit nog steeds in de problemen omdat niemand mij gelooft en maatschappelijk zit ik vast en wordt er dominant tegen mij gesproken/beschuldigend benaderd.