stop het afschieten van knobbelzwanen in Gelderland!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Graag stoppen
ik vind niet goed dat knobbelzwanen geschoten worden. Want ze hebben ook recht op om kunnen leven blijven net als de huisdieren en wilde dieren.... Toch?
Duizenden WILDE knobbelzwanen worden al ruim 50 jaar lang ongemoeid door de zwanendrifters Piet Oostveen en zijn zonen Bep, Co en Jan alsook door de zwanendrifters Sjoerd Van der Stok en Herman Van Elten illegaal gevangen, illegaal mishandeld, illegaal geleewiekt en illegaal verhandeld. Het laatste dat deze prachtige knobbelzwanen verdienen is om - na een leven van gruwelijke mishandelingen van henzelf en van hun jongen - afgeschoten te worden!
Omdat ik, zeker in een provincie als Gelderland, me geen plek voor de geest kan halen waar zwanen schade kunnen aanrichten. Ik vermoed dat de Jagerslobby aanstichter van deze zwanenjacht is. Deze beschermde inheemse diersoort moet tegen hen beschermd worden.
De rijke provincie Gelderland kan met het grootste gemak zo nodig de boeren schadeloos stellen en onze prachtige zwanen tegen moord beschermen. Dàt is democratie, beide partijen gerust stellen, ipv zeer grote onrust brengen wat nu gebeurt! Absoluut vergunning weigeren, dàt is ons antwoord! Neem voorbeeld aan de provincie Groningen! Bij volgende verkiezingen zullen we rekening houden op welke partijen we ZEKER NIET MOETEN STEMMEN!
| This discussion has been closed. |