Stop geweld zonder straf !
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Voor de jongen van 12 jaar die na diefstal van zijn GSM tegen de grond werd geslagen.
Er moet iets gedaan worden door de overheid tegen zinloos geweld op kinderen !!
Re:
We kunnen het maar proberen, maar het kan niet dat de overheid daar niets aan doet! We moeten opkomen voor onze kinderen
Kortrijk begint op een ghetto te lijken!!!!
Als buschauffeur zie ik genoeg wat er dagelijks allemaal gebeurt. Hier moet er dringend iets aan gedaan worden. Het rechtssysteem is te laks in onze ogen!!!
Geert
Als het buitenlanders zijn ,zouden ze moeten berecht worden en hun straf uitzitten in land van herkomst en laat België de factuur betalen ! Dit ga steeds goedkoper zijn dan in België berechten en vastzetten! Zo zorgen we ook voor werkgelegenheid in hun land ipv nutteloze hulp te schenken en zo is er meer plaats in onze eigen gevangenissen, voor ons eigen volk.
Geld Geld Geld t'is al dat Telt!
We gaan richting Amerika. Verkeerspolitie, brengt geld op. Drugsbrigade, brengt geld op. Wapenhandel, brengt geld op.
Ze zouden nog liever wachten tot je I-Phone verkocht is, zodat een junk met dat geld drugs koopt. Dan kunnen ze bij razzia zowel geld als drugs in beslag nemen = brengt geld op.
Alle andere delicten kosten geld.
t'word ne keer tijd dat ze strenger optreden tegen zulke krapulen!! van mij mogen ze minderjarigen berechten gelijk volwassenen want ze voelen zich toch zo groot en ze denken dat ze met alles weg kunnen komen. ze moeten maar de foto's van zulke gasten in ieder bushokje hangen dat ze bang worden voor nog buiten te komen. ik hoop voor de ouders dat ze toch hun kinderen beter opgevoed hebben!!!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Ongepast
| This discussion has been closed. |