Steun Revabo en de plaatselijke werkgelegenheid
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#1: - Volslagen vertekening van de waarheid. Revabo is pas in de jaren 90 opgericht (Zie website Hens). Er werken slechts 4 medewerkers volgens door REVABO aangeleverde gegevens bij het Staatsblad. Vele omwonenden hebben bezittingen in de gfamilie al veel langer dan REVABO er Recyclage werkzaamheden doet. Activiteiten zijn in strijd met Gewestplan Antwerpen dat met dure belastingcenten is opgesteld in jaren 70. Overlast is groot. Zandwinning wordt niet aangevochten
Re: Re:
zandwinning is begonnen midden jaren 70, toen stonden er bijna nog geen huizen, de dichtstbijzijnde villa ligt op 450 m
het breken van inert materiaal is gestart in 1987, de site is het hart van een aannemingsbedrijf waar 150 jobs aan vast hangen
Dat is de enige waarheid
Re: Revabo moet zeker blijven...
Dan kunnen we voor ieder groot bedrijf gaan klagen voor alles en nog wat.. Er is te veel verkeer, er is teveel lawaai, Er is teveel drukte, ... Nu er eens werkgelegenheid is...
Re: Re: Re:
#54: - Re: Re: De zandwinning is inderdaad in de jaren 70 gestart. Eerst als illegame activiteit. Later geregulariseerd met tijdelijke vergunningen. Dat is het probleem ook niet voor de buurt. Zand moet gewonnen worden waar het zit tenslotte. Het breken van material was initieel ook tijdelijk vergund om de put met inert materiaal te dempen. Niet voor permanente recyclage van aangevoerd sloop puin, wat een industriele activiteit is die daar niet plaats hoort maar op industrieterrein.
Re: Re: Re: Re:
#56: feiten checker - Re: Re: Re:
Dat zijn oude inzichten die niet meer stroken met een moderne duurzame kringloopeconomie
Met veel plezier deze petitie ondertekend. Het feit dat deze buurt niet te zien is in Google Streetview zegt al genoeg van het soort volk dat daar woonachtig is.
En de werken aan de HSL zijn begonnen eind jaren 90. Woonden alle klagers daar toen ook al?
In België/Vlaanderen moet je al masochist zijn om nog te willen ondernemen; vandaar mijn steun aan diegenen die nog risico willen nemen om werkgelegenheid te verschaffen.
Als het bedrijf al 40 jaar bestaat, vermoed ik dat de klagers wisten waar ze gingen wonen.
In België/Vlaanderen moet je al een masochist zijn om nog te willen ondernemen; vandaar mijn steun aan mensen die nog risico willen lopen om de werkgelegenheid te verhogen.
Laat revabo met rust gaan jullie onze rekeningen betalen en onze kinderen eten geven ons werk afpakken heel knap ik hoop dat je nog goed slaapt
Recyclage is de toekomst. Catu
| This discussion has been closed. |