Sniffing Snouts moet blijven!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: sniffing moet blijven!
#80: deske - sniffing moet blijven!
I'm in! Ik had ook al aan zo iets gedacht! Ik heb ook VTM en MNM al gecontacteerd! x
laat ze aub, de dieren verder helpen er zijn maar weinigen die zich iets aantrekken van de arme stumpers, er is al leed en armoede genoeg op de wereld ,op een dag zullen ook jullie hun hulp nodig hebben ;)
Dus kleingeestige mensen die denken dat ze meer zijn en maar HUN willetje opleggen .
Dan heb ik nieuws voor die buren * Buren ... Jullie kak stinkt ook hé ...*
Laat mensen met een nuttig doel gerust en zoek een ander hobby dan dierenvrienden pesten !
Sanny laat je niet doen hoor , doorgaan met het goede werk !
Dikke pootjes en lieve likjes van alle dieren ;-)
het licht in donkere tijden
Zo zie ge maar hoe simpel een mens kan zijn en het enige ras die zo onverdraagzaam kan zijn en gelukkig heb je nog enkele die de wereld een klein beetje mooier maken, ze mogen zichzelf engelen noemen voor die arme beesten
Snif'ke, jij moet blijven! Vele Snoutjes hebben je nodig! Laat je niet onderuit halen door egoïstische, dieronvriendelijke buren!
Re: Re:
Is het ergste van al dan niet dat er achter hunne hof ook ne trein rijd?!! Maar over de beestjes klagen da ga wel!!
Echt he, zo'n mense moete ze op een eiland steke, allemaal bij mekaar... Losers!
| This discussion has been closed. |